دل نوشته های من

اینجا یه وب تفریحیه و همه چیز اینجا پیدا میشه***اللهم عجل لولیک الفرج العافیت و انصر ....***

دل نوشته های من

اینجا یه وب تفریحیه و همه چیز اینجا پیدا میشه***اللهم عجل لولیک الفرج العافیت و انصر ....***

دل نوشته های من

بسم الله النور
سلام به تمام کسانی که عاشقانه خدارا دوست می دارند
-----------------------------
من مریم تنها نویسنده ی این وب هستم.... به تمام دوستان و عزیزانی که افتخار میدن به وبم وارد میشن خوش آمد میگم
-----------------------------
اللهم عجل الولیک الفرج
تویی بهانه ی آن ابر ها که میگریند/بیا که تازه شود این هوای بارانی
----------------------------
کز دست و زبان که براید/کز عهده ی شکرش به در آید

آخرین مطالب

باران_جهرم

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ
جهرمی بارانی
دیروز عصر
دومین باران بهاری
خدایا شکرت
......
باران...سرود زندگی
ترانه ای از امید و شادی
بارن نوای گریه های اسمانی بر شما مردم مهربانی است...
بارن ...باران را نمیتوانم تفسیر کنم ولی
حس خوبی است که در یک کلمه گنجیده شده است...باران
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۱۷
  • ۲۲۶ نمایش

از بام جهرم

باران

جهرم

نظرات (۱)

سلام
بیضا برای اولین بار بود که نیمه دوم اردیبهشت بارون اومد.
ان شاء الله خشک سالی تموم بشه.
پاسخ:
ان شا الله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی